Audyt strony www
Audyt strony internetowej to proces oceny aktualnego stanu www i identyfikacji potencjalnych ulepszeń. Pod koniec audytu strony zaleca się posiadanie listy działań, które chciałbyś podjąć w przyszłości. Może to obejmować wprowadzanie zmian na stronie głównej lub dodanie integracji z mediami społecznościowymi.
W praktyce audyt strony www to systematyczny przegląd funkcjonalności i jakości strony internetowej. Wykonuje się go w ramach działań SEO, planu marketingu cyfrowego lub strategii biznesowej online. Jego celem jest wykrycie wszelkich luk w treści i/lub układzie strony, które mogłyby wpłynąć na jej działanie oraz doświadczenie użytkownika, mającego wpływ na chęć do robienia zakupów i dalszego działania.
Audyt strony www pomaga właścicielowi znaleźć i naprawić problemy strukturalne i funkcjonalne, które mogą powstrzymywać ich witrynę przed osiągnięciem wyższych pozycji w rankingu lub zdobycia nowych leadów. Jeśli zostanie to zrobione skutecznie, zwiększy to ogólną widoczność firmy w Internecie i skuteczność kampanii marketingu cyfrowego. Audyt witryny pomaga wyłapać błędy w projekcie witryny, zanim staną się one dużym problemem dla Twojej firmy.
Ile kosztuje audyt strony internetowej? To ważne pytanie, które zadaje sobie wielu właścicieli witryn. Koszt audytów serwisu różni się w zależności od złożoności serwisu i nakładu pracy jaki wymaga.
Kompleksowy audyt to kwestia od 1000 do 5000 zł. Podstawowy audyt kosztuje od 200 do 1000 zł. Najprostszy audyt to koszt 250 do 1000 zł. Jednak bez względu na to, jakiego rodzaju potrzebujesz, możesz oczekiwać, że będzie to warte Twojej inwestycji.