Pozycjonowanie Niemcy – skuteczne praktyki internetowego marketingu

Działania SEO wcale nie muszą być skierowane wyłącznie na polski rynek. Jeżeli chcesz zyskać przewagę nad konkurencją, wypróbuj poszerzenie swojego biznesu na rynek międzynarodowy. Najpierw jednak należy dokonać wyboru kraju, w którym chcemy zaprezentować swoją ofertę. Duże możliwości dają w tym zakresie Niemcy, warto więc skupić się na tym kraju.

 

Pozycjonowanie zagraniczne nieco różni się od tego na terenie kraju, warto więc poznać kulturę danej społeczności i dostosować do niej swoje działania. W tym celu przygotowaliśmy dla Ciebie skuteczne praktyki internetowego marketingu międzynarodowego.

Langsam aber sicher

Pomału, pomału, ale zawsze do przodu – jak mawiają Niemcy. Jak wiesz, SEO jest długotrwałym procesem, który wymaga wiele zaangażowania – a jeszcze więcej, jeśli rozszerzamy działalność na inne kraje. Warto więc zwrócić uwagę na kilka elementów, zanim zaczniesz aktywną promocję swojego autorytetu. Poznaj skuteczne praktyki internetowego marketingu w Niemczech.

Domena 

Warto sięgnąć do domeny krajowej „.de”, która pozytywnie wpływa na nasz wizerunek w oczach niemieckich klientów. Dodatkowo dzięki niej znacznie łatwiej przebiega link building, a jak wiadomo, jest to jedna z podstaw SEO. 96% mieszkańców korzysta właśnie z Google.de.

Witryna mobile-friendly 

Czy wiesz, że co trzeci Niemiec ma aż dwa telefony? Przeciętny mieszkaniec tego kraju spędza ponad 4,5 godziny w mediach społecznościowych każdego dnia. Warto więc zadbać o responsywność witryny względem mniejszych ekranów, aby docierać do szerokiej grupy odbiorców. 

Język

Wkraczając na nowy rynek, musisz postarać się o przełamanie bariery językowej. Jeśli zależy Ci na stałym wpisaniu się w tkankę niemieckiego społeczeństwa, powinieneś dobrze znać język niemiecki. Przełoży się to na słowa kluczowe oraz optymalizację treści. Dobra, poprawna komunikacja to podstawa biznesu.

 

Dodatkowo znajomość języka niemieckiego otworzy Ci drzwi do takich krajów jak Austria i Szwajcaria. Można powiedzieć, że łapiesz więc trzy sroki za ogon.

Agencja SEO

Jeśli czujesz się niepewnie pod kątem opisanych elementów, możesz skorzystać z pomocy profesjonalnej agencji SEO. Dzięki specjalistom z różnych dziedzin unikniesz możliwych błędów oraz zaoszczędzisz czas. 

Skuteczne pozycjonowanie Niemcy 

 

Pozycjonowanie międzynarodowe to trudny i czasochłonny proces, jednak poświęcony czas i energia z pewnością zaprocentują w przyszłości. Międzynarodowe SEO to szansa na zyskanie nowych odbiorców i dzięki temu znaczne zwiększenie sprzedaży. 

 

Jednak należy pamiętać, iż pozycjonowanie za granicą wymaga dostosowania się do kultury i obyczajów danego regionu. Aby więc osiągnąć sukces, pozycjonując swoją stronę w Niemczech, zastosuj przedstawione skuteczne praktyki internetowego marketingu